Bråk i bilen / Lättläst

Bråk i bilen / Lättläst

Om bogen

Lyssna på en lättläst bok från LL-förlaget!

Sjöbergs affär är charmiga vardagsberättelser med vuxna i huvudrollerna, om livet för de anställda på Sjöbergs affär. Böckerna i serien är mycket lättlästa och skrivna av erfarna SFI-lärare.
Bråk i bilen är den andra delen i serien om Sjöbergs affär.

Fadi kommer ofta för sent till jobbet på morgonen. Det är för att han åker spårvagn. Johan har bil. Han erbjuder Fadi skjuts. Det är perfekt, tycker Fadi. Det tycker inte Johan. Fadi pratar högt, äter i bilen och skräpar ner. Och så vill han att hans syster ska åka med! Johan vet inte hur han ska lösa situationen.

Svensk

Hvad andre synes

Anmeldelser af Bråk i bilen / Lättläst